Monday 4 September 2017

Nanningbob Trading System


Nanningbob Method Trading System - Forex Strategier - Forex Resources - Forex Trading-fritt forex trading signaler och FX Forecast.54 Nanningbob Method Trading System. Submit av JanusTrader Skriven Nanningbob. Om den blå Stoch-linjen är större än MACD-röda linjen-du är i en uppåtgående trend och om den är mindre än den röda linjen är du i en downtrend. Över 85 eller under 15 närmar du att vända dig om territorium - När blå linje passerar rött har du en riktningsändring i prisåtgärder Den enda regeln som du inte kan följa - Gå inte in i branschen om inte den blå linjen är nära, ovanför 85. 15.TRÄDNINGSREGLER När den röda, vita och blå linjen sammanfaller över den 85 gula linjen eller under den 15 gula linjen och priset ligger längst upp på guldlinjen sjätte indikatorn, du närmar dig ingångspunkten. Du kommer att vilja sätta på eller köpa EA för att komma in i handeln. Att veta hur man läser den vita linjen jämfört med den blå är en nyckel till handeln med detta system. Vit och blå gå upp till Desto ju strängare desto starkare flyttar desto längre du vill stanna i. Ju längre från varandra är desto svagare rörelsen desto kortare tid kommer du att vilja stanna i handeln. Om den vita linjen rör sig, men blå gör det inte GET OUT. Primary trade SÄLJA regler 1 När RWB-linjerna är grupperade över eller nära 85 linjen, 2 Överst på BB ligger långt över den gröna linjen i den sjätte indikatorn eller när som helst över guldlinjen 3 Priset ligger inne i BB Yttre band. Primihandel KÖP regler 1 Tvärtom mot köpreglerna När RWB-linjerna är sammanfogade nära eller under 15 linjen 2 BB: ns botten ligger långt under den gröna linjen i sjätteindikatorn eller när som helst under guldlinjen 3 Priset ligger inne i BB-ytterbandet. Det var designat för högre tidsram som H4 från naningbob. UPDate Nanningbob Method. I bryr mig inte om det ska vara för 4H-tidsramen. Enligt min mening fungerar det på de lägre tidsramarna lika bra som På den högre. Om det förekommer och försvinner signaler Med en o f de nyare versionerna, varje signal som visas blir densamma och HGI kan inte ändra dem längre Den vita linjen ger dig den viktiga informationen om den signal du ser framkom vid den aktuella fältet. TMA ändrar den här lutningen med inkommande staplar Ju mer Marknadens rörelse Ju mer höjden förändras Det varför efter att ha bytt tidsram eller omladdning ändras diagramsignalerna. Du måste ta dig tid och titta på den i realtid. Använda den på H1 H4 du har möjlighet att handla under barens öppning eller Infact du bör handla under open. On M1 M5 handel under barens öppning är användbar för högfrekventa handlare Eftersom jag inte är en högfrekvent handlare måste jag anpassa sättet att handla med HGU. Jag tror inte att det är rättvist Eller bra beteende mot SteveHopwood-webbplatsen och till författare och bidragsgivare till HGI. Share, bidra, fråga, diskutera SteveHopwood, upphovsmannen. Jag tror inte att det är rättvist eller gott beteende mot SteveHopwood-webbplatsen och till författaren och bidragsgivarna av HGI Share, bidra, fråga, diskutera SteveHopwood, originator. Well tror jag att om HGI diskuteras på olika forum runt om i världen, med länkar tillbaka till sitt ursprung hos SHF, då kommer detta också att fungera som en kampanj för Steve s stora plats. När jag var student, förbjöd våra professorer inte diskussion om studieämnen utanför universitetet. En bra näringsidkare är en realist som vill ta en bit från en trendkropp och lämna topp - och bottenfiske till Folk på en egotur Dr Alexander Elder. Om du läser pdf på HGI, säger Nanningbob mycket tydligt varför han använder H4 eftersom trenden är 2 månader LWMA Open enligt hans teori. Därför använder han 60 LWMA 240 LWMA på H4 diagram U kan beräkna 60 x H4 10 dagar eller 2 veckor 240 x H4 40 dagar 2 månader Jag tror att han är överlägset den enda jag visste som förklarar klart vad är en trend som jag verkligen inte kan hitta i FF jag bara ångrar att jag inte läste Det tidigare och slösat så mycket tid, ansträngning försöker dechiffrera vad som är en träning d Jag måste verkligen ge honom kredit för att jag verkligen respekterar den här killen och Stevehopwood för att ge tillbaka till samhället. Jag tycker inte att det är fel att diskutera om HGI alls, förutsatt att du inte dekompilerar sin kod mot etik eftersom eftersom han är en näringsidkare Vår mest grundläggande regel är att göra, så om HGI kan göra kan det också bara vara en del av ditt handelsarsenal. Jag tror inte att det är klokt att begränsa oss själva, vem vet i framtiden när High Frequency Trading äger rum. 2 pips. I bara vet att jag inte vet någonting Skype. with länkar tillbaka till sitt ursprung hos SHF provided. Allright I ve hade tanken att skicka en länk tillbaka till ursprunget Så här går du. Muuh kanske du kan redigera ditt första inlägg av den här tråden och ge den här länken också. En bra näringsidkare är en realist som vill ta tag i en bit från trenden och lämna topp - och bottenfiske till människor på en egotur Dr Alexander Elder. Jag tror att han är överlägset den enda jag visste som förklarar klart vad är en trend som jag verkligen inte kan hitta i FF. Den här indikatorn som jag gjorde kan tydligt visa vad långsiktiga, medellångsiktiga och kortsiktiga trender är Om du ställer in inställningarna korrekt Om någon behöver en förklaring, snälla låt mig veta det. Jag tittade på HGI för en tid sedan och jag personligen tyckte inte om det så mycket. Passade inte på min stil personlighet. Söka0, kan du stänga Den här tråden eller radera den. Om du verkligen vill att jag ska radera den här tråden kan jag bara skicka ett privat meddelande med din förfrågan. Eftersom du är trådstartaren har du rätt att göra det. Jag ser inte något problem med oss ​​att diskutera det här Härifrån är det några användare som kallar det här sitt nya hem och jag för en har inte tiden t o gå igenom alla forum som finns där Och jag vill se hur gruppen av människor som är här, som jag vet är mycket begåvade och har stora personligheter, ärligt talat om detta och vad de lär sig av det. Bara fäst indikatorn här och alltid försöka länka till ämnena där om du vill markera något jag vet säkert att detta bara kommer att öka trafiken till stevehopewood s bra sajt och öka hans ranking. Fokus, tålamod, beslutsorder i kaos. Friskrivning Genom att använda den här webbplatsen Du godkänner att eventuella råd eller information på denna webbplats endast är allmän rådgivning Du är också överens om att du inte kommer att inneha någon person eller enhet som är ansvarig för förlust eller skada som härrör från innehållet som publiceras här på allt nedladdningsbart innehåll på denna webbplats erbjuds utan garanti eller garantier och du är ensam ansvarig och kommer inte att inneha någon person eller enhet som ansvarar för den förlust eller skada som du kan medföra. High Risk Warning Forex, Futures och Options Trading har stor potent ial belöningar men också stora potentiella risker Den höga hävstångsgraden kan fungera mot dig såväl som för dig Du måste vara medveten om riskerna med att investera i forex, terminer och optioner och vara villiga att acceptera dem för att handla i dessa Marknader Forex trading innebär stor risk för förlust och passar inte för alla investerare Var god handla inte med lånade pengar eller pengar som du inte har råd att förlora Alla åsikter, nyheter, forskning, analys, priser eller annan information som finns på denna webbplats tillhandahålls som Generell marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning Vi accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst som kan uppkomma direkt eller indirekt från användningen av eller förlita sig på sådan information. Kom ihåg att det förflutna Prestanda för något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Penguin Traders 2017 All Rights Reserved. Thread Belkhayate system. Belkhayate system. DETTE SYSTEMET HAR DEVOLOPERAT AV MOSTAFA BELKHAYATE. I gjorde inte detta system, det gjordes av El Mostafa Belkhayate, vinnare av Gold Trophee 2009 Teknisk Analyst Paris Salon AT, Silver Trophee 2010 Teknisk Analyst Paris Salon AT, och curently VD på Belkhayate Asset Management. I bara visar och förklarar det till forumet, eftersom jag inte hittade några tråd på babypips angående detta system, och jag tänkte öppna en för att dela med er alla. Skaparen är fransk modersmål, och det finns inte mycket översatt till engelska på webben, men det jag hittade och studerade verkar vara tillräckligt för att vara lönsamt. Mästare sa att, med respekt för signalerna, har detta system ett 80-tal för framgång. Låt oss komma in i det. Det är baserat på tyngdpunkten Och kan tillämpas från alla marknader och tidsramar, men jag har sett det som används mest på H1 och H4. Indikatorer och inträdesregler - Den dynamiska COG är den som visas på prisdiagrammet mittlinjen representerar COG, medan Utrymme mellan den 2 gröna linjen S representerar området där man ska köpa och utrymmet mellan de 2 röda linjerna representerar det område där man ska sälja. Denna indikator använder en matematisk formel som utvecklar polynomial nonparametric regression för att beräkna först tyngdpunkten för en rörlig lagerblå linje och sedan 3 standardavvikelser till Uppåt röda ränder och 3 nedgröna randar Amplituderna av dessa avvikelser är alltid proportioner av det gyllene numret 1 618 - Den statiska COG fungerar som bekräftelse om en av ovanstående situationer matchas. För att betraktas som en giltig post måste den statiska COG vara mellan linjerna 4 och 8 Ju närmare den är 8-8, eller ännu bättre än den där nivån desto starkare är signalen för att sälja buy. Tips - Dynamic COG Direction anger endast branschsignaler som matchar COG-riktning, t. ex. Linjer pekar upp, vi letar efter BUYS bara - kolla Market Flow och handla endast signaler som matchar med MF-riktningen för att driva fler odds till din fördel - Olika TF-analyser H1 visar ett köp men var är vi i termen av priset på H4 är det över eller under blå linje vad kan vi förvänta oss på längre sikt. Tapp-vinst Systemets TP-regler är att ställa in den på den blå linjedynamiska COG-mittlinjen, dock mesteparten av tiden Priset går till ytterligare linjer, så splittring av positionerna, bakstopp etc etc kan hjälpa till att maximera vinst. Stoppförlust Systemet använder pivot s nedanför den dynamiska COG-ingångslinjen Vad jag gör håller ett RR-förhållande inte under 1 2 och se upp för möjliga kritiska nivåer kring Trinity-förlängningen, siffror, tidigare dagar SR, Pivot s etc etc. I nästa exempel materaliseras vad som förklaras ovan. I slutet av det här inlägget hittar du också en tredje indikator som representerar den statiska COG, bara med en linje i stället för ljus Jag tycker att det är en stor ytterligare bekräftelse av att kontrollera skillnader med pris, när de två viktigaste inmatningsreglerna matchas självklart. Hade en bra. Senast redigerad av CryAgony 04-30-2012 kl 12 09. Ursprungligen postat av TopFroxx. how tolkar du och Använd mbfx timingindikatorn med linjerna istället för ljus kan du förklara vilka skillnader du letar efter och rekommenderas av skaparen av systemet också eller är det bara din egen preferens. Jag använder den som en stocastich, över 70 ser jag ut För shorts, under 30 ser jag efter längder - när det inte matchar någon av dessa 2 situationer, i samband med COG s, stannar jag fortfarande och väntar. Se upp på NZDUSD exempel för att se ett divergens exempel, än en gång är det söt Mycket använd som en stocastich, och jag använder den som bekräftelse, för att göra min inträdessignal ännu starkare för att driva oddsen i min tjänst lite mer, inte som huvudsignal. För stocastich är ett exempel på divergens. Pris gör högre högt, mbfx misslyckas med att göra en högre hög ---- bearish signal pris gör lägre låg, mbfx misslyckas med att göra en lägre låg ---- bullish signal. This divergences analysen var inte rekommenderad av skaparen, det är bara en användning som jag gjorde av Det. At bortskaffande för ytterligare tvivel.

No comments:

Post a Comment